O mnie

Moje zdjęcie
Murcia, Murcia, Spain
Karina Ślesińska / TŁUMACZ PRZYSIĘGŁY JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO W POLSCE I JĘZYKA POLSKIEGO W HISZPANII / Proszę o telefony w godzinach 10:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku: +34 661 351 979 lub o wysłanie e-maila na adres: karina@hiszpaniaconsulting.com

18 kwi 2013

Analiza rynku.

Decyzja o prowadzeniu działalności gospodarczej w Hiszpanii powinna zostać dobrze przemyślana. Wskazane jest przeprowadzenie analizy rynku w celu zdefiniowania oferty, sposobu dotarcia do klienta oraz własnego miejsca na rynku. W zależności od typu działalności jaką chcemy prowadzić ważnych może być wiele czynników:
- miejsce - jeśli klienci mają nas odwiedzać miejsce powinno być dobrze skomunikowane (możliwość dotarcia komunikacją publiczną) i posiadać parking. Ważne jest to żeby klient mógł do nas łatwo trafić, tak więc np.  lokal położony w plątaninie jednokierunkowych uliczek nie spełni naszych oczekiwań.
- strona internetowa i jej pozycjonowanie
- obserwacja konkurencji, która pozwoli na podjęcie decyzji w jaki sposób się wyróżnić (ceną, jakością, produktem)
- znajomość prawa - cudzoziemcy najczęściej korzystają z usług księgowych / prawników lokalnych
- sposób dotarcia do klientów - strona www, ulotki w języku hiszpańskim, wizyty bezpośrednie, udział w targach
- potencjał osoby, która ma prowadzić firmę, czyli kwestia znajomości języka, wiedzy ogólnej oraz umiejętności międzyludzkich.

Pomimo niekorzystnej sytuacji gospodarczej biznes w Hiszpanii może się okazać strzałem w dziesiątkę. Pod warunkiem, że zostanie wsparty dobrze opracowanym biznesplanem, odpowiednim zapleczem finansowym i logistycznym oraz ciężką pracą. Najgorszym sposobem działania jest zaczynanie biznesu bez przemyślenia i przygotowania. Takie przedsięwzięcia są najczęściej skazane na porażkę.
Analiza rynku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz