W
Hiszpanii sprawdza się powiedzenie "jak cię widzą, tak cię piszą".
Hiszpanie ulegają kultowi marek. Jest to dla nas cenna wskazówka jeżeli
chcemy nawiązać kontakty biznesowe. Garnitur w stonowanych kolorach,
ewentualnie ożywiony barwnym akcentem w postaci krawata, wypastowane,
zakryte buty, drogi zegarek i skórzana aktówka pozwolą nam wywrzeć
pożądane wrażenie.
Większość Hiszpanów uwielbia markowe rzeczy. Dodatkami, którymi łatwo
pokazać status w Hiszpanii są okulary (D&G, Gucci, Prada, Armani, Calvin Klein) i zegarki (Viceroy, Maurice Lacroix, Certina, Armani).
Również ubrania w biznesie mają za zadanie wywrzeć wrażenie. Mężczyźni
lubią projekty Emporio Armaniego, Emidio Tucciego, Tommiego Hilfigera,
Ralpha Laurena. Kobiety przepadają za Caroliną Herrerą, Purificación Garcią, Tousem.
Na spotkania biznesowe w Hiszpanii strony wybierają eleganckie zestawy,
dobrze skrojone garnitury bądź garsonki w przypadku pań, dobrej jakości
obuwie i dodatki. Wygląd jest bardzo ważny i warto o tym pamiętać
wybierając się na zebranie z Hiszpanami.
Witaj,
OdpowiedzUsuńNoszę się z zamiarem nawiązania kontaktu z kilkoma największymi firmami z mojej branży z Andaluzji, lub ogólnie z hiszpanii. Chciałbym w I połowie lipca odbyć kilka spotkań z potencjalnymi klientami.
Witam, zapraszam do kontaktu e-mailowego na adres info@hiszpaniaconsulting.com lub do kontaktu telefonicznego. Szczegółowe dane znajdzie Pan na naszej stronie internetowej:
OdpowiedzUsuńwww.hiszpaniaconsulting.com oraz po prawej stronie blogu.